საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალში გამოქვეყნებული რესურსი გეომეტრიულ ფიგურებზე

7 comments:

  1. . ხშირად გამოიყენება სპეციფიკური საილუსტრაციო მიზნებისათვის. დამახსოვრების ხარისხი იზრდება, რადგან ინფორმაცია შედის ორი გზით: აუდიალური და ვიზუალური.·
    . რესურსი ეხმარება მოსწავლეს მასალის უკეთ გაგებასა და გააზრებაში;
    · უპასუხებს სხვადასხვა სწავლის სტილისა და ინტელექტის მოსწავლეების ინდივიდუალურ საჭიროებას;
    · სასწავლო პროცესი ხდება სახალისო და საინტერესო;
    · იზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია;
    · იზრდება მოსწავლეთა ჩართულობა;
    · მაღლდება მოსწავლეების აკადემიური მიღწევები.

    ReplyDelete
  2. მოცემული თემის მიხედვით სასწავლო პროცესი ხვდება სახალისო და საინტერესო.

    რუსთავის მე-15 საჯარო სკოლა
    მათემატიკის მოქმედი მასწავლელები: ლალი ფანქველაშვილი

    ReplyDelete
  3. მოსწავლის მოტივირებისთვის და ცოდნის დონის მისაღწევად შედეგიანია სწავლა კეთებით, როდესაც მოსწავლე ვიზუალური მასალის გამოყენებით უკეთ აღიქვავს ახალ მასალას. ბავშვებს ეხალისებათ დავალების შესრულება და სასწავლო რესურსის შექმნა. მე სიამოვნებით გამოვიყენებ ამ მეთოდს . ნინო კუპრაძე 215-ე საჯარო სკოლის მათემატიკის მასწავლებელი

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. მოსწავლის მიერ საკუთარი ხელით შექმნილი სასწავლო რესურსი ბევრ სასიკეთო შედეგს განაპირობებს სწავლებისა და აღქმის პროცესში.
    1.ხელს უწყობს დაბალი მზაობის მოსწავლეების ჩართულობას ამ პროცესში, რაც თვითდაჯერებულობის გრძნობას აღვივებს მათში.
    2. ხელს უწყობს მოსწავლეთა თანამშრომლობას და საერთო მიზნისკენ სწრაფვას.
    3.კრიტიკულად უდგება თავის შემოქმედების შედეგს.
    4.მიღებული ცოდნა ხანგრძლივად ამახსოვრდება მოსწავლეს.
    სასწავლო პროცესი სახალისო ხდება.

    ReplyDelete
  7. ძალიან საინტერესო სტატიაა, კიდევ მრავალი წარმატება თქვენ, ბატონო შალვა!

    ReplyDelete